آره بخند.بخند که حالم خنده داره...

امکانات


نويسندگان

پیوندها

Love Poems

به قلم : مسعود محدثی پنج شنبه 1 اسفند 1392 12:53

hhs664

یک دانشجوی چینی یک ماشین لباسشویی سه کیلوگرمی طراحی کرده که قابل تا شدن و حمل در کیف است.

پایه و لوله تاشوی این ماشین لباسشویی به شکل یک بشکه شستشو قابل گسترش است که شامل یک محور گردنده متصل به یک موتور الکتریکی کوچک است.

این دستگاه که توسط پو کینگلیانگ ۲۱ ساله، دانشجوی طراحی مکانیکی و ساخت موسسه فنی و حرفه‌یی الکترومکانیکی چونگکینگ طراحی شده، می‌تواند تا پنج دست پوشاک را در یک زمان بشوید.این طراحی از یک پایه و یک لوله تاشو یا بشکه پسابش ساخته شده است.این لوله به شکل یک بشکه شستشو با یک چرخ موج و محور گردنده متصل به یک موتور الکتریکی کوچک قابل انبساط است.

این موتور پره داخلی لوله را می‌چرخاند که منجر به گردش آب می‌شود.پوشاک می‌تواند تا هر زمان که نیاز باشد در این دستگاه چرخیده و زمانسج ندارد.

پو هنگامی که هم‌اتاقی‌اش در مورد شستن لباس‌ها با دست شکایت می‌کرد به فکر ساخت این ماشین لباسشویی افتاد.وی مطمئن است که ابداع وی به زودی مشهور خواهد شد.
گروه هایر از بزرگترین شرکت‌های لوازم خانگی نیز با پو برای طراحی‌اش صحبت کرده است. این دانشجوی اهل جنوب شرق چین اکنون برای ثبت اختراع خود اقدام کرده است.


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت20:00---4 فروردين 1393
راستی آهنگ وبتم خیلی قشنگه مخصوصا اگه شادمهر بخونه

fateme
ساعت19:59---4 فروردين 1393
آها بعدشما میای به من میگی سر نمیزنم عجب!
سلام سال نو مبارک
آپم خوشحال میشم بیای بهم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره نویسنده

  • خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم گر تو تويي و من منم من نه منم نه من منم عا شق زار او منم بي دل و يا ر او منم با غ و بها ر او منم من نه منم نه من منم يار و نگار او منم غنچه و خار او منم بر سر دار او منم من نه منم نه من منم لاله عذار او منم چاره ي کار او منم حسن وجوار او منم من نه منم نه من منم باغ شدم زورد او داغ شدم زگرد او زاغ شدم ز درد او من نه منم نه من منم آب گذشت از سرم بخت برفت از برم ماه بريخت اخترم من نه منم نه من منم لاف زدم ز جام او گام شدم ز گام او عشق چه گفت نام او من نه منم نه من منم روح مرا حيات ازو ذات مرا صفات ازو فقر مرا ذکات از او من نه منم نه من منم جان مرا جمالازو نفس مرا جلال ازو عشق مرا کمال ازومن نه منم نه من منم قرق شدم ز روح او بحر شدم ز نوح او تا برسد فتوح او من نه منم نه من منم دولت شيد او منم باز سپيد او منم راه اميد او منم من نه منم نه من منم گفت برو تو شمس دين هيچ مگو از ان واين تا شودت گمان يقين من نه منم نه من منم

طراحی قالب

سایر امکانات




  • مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس